Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

H QSL κάρτα του W1UF για το SX8AEG

Μόλις την παραλάβαμε και μυρίζει θάλασσα λέμεεεε … 

Όσοι έχετε διαβάσει το άρθρο που είχα γράψει με τίτλο, "SX8AEG ήμουν κι εγώ εκεί …" με αφορμή την συμμετοχή μου με την ομάδα SX8AEG στο φετινό AEGEAN VHF CONTEST με τη χρήση του πιο πάνω διακριτικού, τότε σίγουρα θα θυμάστε και όλα όσα έγραψα και για την επαφή που κάναμε με τον W1UF. Άλλωστε αυτή ήταν και η μοναδική επαφή που έκανε Ελληνικός σταθμός με Ηνωμένες Πολιτείες κατά το διήμερο του διαγωνισμού.
Σίγουρα η χαρά όλων μας ήταν πολύ μεγάλη και δικαιολογημένα.
Έτσι λοιπόν έφτασε η ώρα της επιβεβαίωσης. Την Δευτέρα το πρωί μου τηλεφώνησε ο Αντώνης ο SV8MQP για να με ενημερώσει ότι έλαβε την QSL κάρτα από τον W1UF. Ναι, γέλαγαν και τα μουστάκια του και γιατί όχι άλλωστε; Μεταξύ μας τώρα, δεν είναι λίγο πράγμα να παίζεις από τα 20 μέτρα πάνω από τη θάλασσα και να βγάλεις τέτοιο λαυράκι!
W1UF QSL
Γενικά, η συμμετοχή μας ήταν πολύ καλή και την χαρακτήρισε, πάνω απ’ όλα η εμπειρία, η σωστή προετοιμασία, η άρτια οργάνωση, η όρεξη αλλά και ο δυναμισμός!
Ενδεχομένως θα μπορούσα να γράφω αράδες ολόκληρες για το διήμερο εκείνο που έζησα πάνω στην Νησίδα με την υπέροχη παρέα των φίλων μου από την Αίγινα, αλλά δεν επιθυμώ να λένε πάλι ορισμένοι κύκλοι ότι κάνω τα πάντα για να ευλογώ τα γένια μου.
Αν και το έχω γράψει στο παρελθόν, θα το γράψω ακόμα μια φορά, μπας και το εμπεδώσουν ορισμένοι … κουφιοκέφαλοι. Ο σκοπός για τον οποίο επιμένω να συμμετέχω και να γράφω για διαγωνισμούς, είναι η διάδοση και η προώθηση τους, κάτι το οποίο ευτυχώς απ’ ότι διαπιστώνω βρίσκει ανταπόκριση.
Σε αυτό το σημείο δράττομαι της ευκαιρίας να τονίσω ότι η συμμετοχή σε οποιονδήποτε ραδιοερασιτεχικό διαγωνισμό, δεν έχει ως μοναδικό σκοπό την απόκτηση κάποιου βραβείου ή κάποιας διάκρισης. Ο κυρίως σκοπός είναι η εξάσκηση και η απόκτηση εμπειριών κατά την διάρκεια χειρισμού ασυρμάτου, σε καταστάσεις με έντονη δραστηριότητα.
Όσο για το βραβείο, να είστε σίγουροι πως αυτό είναι κάτι που θα έρθει από μόνο του.
Κλείνοντας, θα ήθελα για ακόμα μια φορά να ευχαριστήσω τον Αντώνη τον SV8MQP για την τιμή που μου έκανε να με προσκαλέσει στην ομάδα που οργάνωσε, με το ειδικό διακριτικό SX8AEG, καθώς και όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν σε αυτή.