Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

DX News από το DX World - 27 Δεκ 2015

YJ4AO – Vanuatu - Friday Dec 25, 2015

Ο Robert, DL7VOA, θα είναι ενεργός σε holiday-style από το Eratap Beach Resort, στο Port Vila, πρωτεύουσα του Vanuatu, στον Νότιο Ειρηνικό Ωκεανό, ως YJ4AO από 27 Δεκεμβρίου 2015 έως 13 Ιανουαρίου 2016. Ο Robert αναφέρει :
DL7VOA


Αυτή θα είναι μια ιδιαίτερη DXpedition για τον εορτασμό των 40ων γενεθλίων μου, της δέκατης επετείου του γάμου μου και της 25ης επετείου που είμαι στον αέρα. Προς τον σκοπό αυτό απέκτησα το special callsign YJ4AO για να μου θυμίζει το πρώτο μου callsign Y24AO. Η σύζυγός μου και εγώ πάντα είχαμε ως όνειρο να επισκεφτούμε τον Νότιο Ειρηνικό Ωκεανό έστω για μία φορά στη ζωή μας και είμαστε πολλοί ευτυχείς που μπορούμε να κάνουμε αυτό το ταξίδι. Παρακαλώ ελάτε αργότερα σ' αυτήν την ιστοσελίδα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά μ' αυτήν την DXpedition. Ένα αντίγραφο της άδειάς μου υπάρχει εδώ. Wikipedia-PortVila. Wikipedia-Vanuatu.